I známé značky se silným marketingovým zázemím v zahraničí někdy potřebují pomoct s merchandisingem na lokálním trhu. To byl případ společnosti Husqvarna Construction, která profesionálům v oboru stavebnictví poskytuje všechny typy stavebních výrobků, strojů a diamantových nástrojů. Zástupci české pobočky si nás vyhlédli sami, zaujal je totiž způsob, jakým děláme merch. Rozhodli se, že si reklamní textil budou řešit po vlastní ose, že nevyužijí nabídky švédské matky.
Klient přišel s poměrně konkrétní představou oděvního merchandisingu a doplňků pro muže. Vložil do nás plnou důvěru, že se postaráme o vývoj a výrobu ucelé kolekce pánského pracovně-volnočasového oblečení pro obchodní zástupce značky Husqvarna Construction. Společně jsme procházeli komplexním procesem tvorby designu, vývoje setu, vzorkování a výroby.
Pánské work-casual kolekce mívají pár věcí společných. Muži obecně preferují jednoduchý čistý design v tmavších barvách, kladou důraz na kvalitu a funkčnost.
Merch Husqvarna měl splnit tyto požadavky
– prvotřídní kvalita,
– minimalistický design,
– praktické a pohodlné střihy a materiály,
– korporátní barevnost (černá a oranžová),
– náklad v řádu desítek až stovky kusů.
Poptávku klient zadal jasně, kreativitu nechal na nás. S plným respektem k zadání se nám podařilo designově zakomponovat korporátní oranžovou do celé koncepce jinak tmavého oblečení.
Požadované počty kusů nás nasměrovaly k různým typům výroby, které jsme museli nakombinovat tak, aby byl konečný výsledek perfektní.
K tvorbě celé kolekce jsme využili osvědčený produkční mix:
– lokální výrobu v České republice,
– evropské skladové položky, které jdou výborně dobrandovat,
– zahraniční výrobu v případě kšiltovky.
Evropské skladovky máme praxí vyzkoušené a odebíráme je od prověřených výrobců. Vybrali jsme top značky, které vynikají vysokou kvalitou. Takto jsme zajistili prvotřídní materiály a odzkoušené střihy, jež jsou v oblasti stavebnictví obzvlášť důležité. Skladové produkty nejsou žádné nudné ležáky. Umíme do nich vdechnout klientův brand. Textil opatříme stylovými doplňky, neotřelými etiketami, konečný výsledek tak vypadá jako „made to measure“.
Abychom tyto rozdílné produkce sladili v jeden logický celek, využili jsme možnosti výroby jednotících textilních doplňků, které prostupují celou kolekcí v kontrastní oranžové barvě. Tyto na první pohled nenápadné detaily mají obrovskou schopnost pozvednout jednoduchý merchandising na vyšší úroveň. Celou oděvní kolekci, která je převážně v praktické černé korporátní barvě, doplňují provedením minimalistické a barevně výrazné doplňky v podobě etiket, taháčků, tkanic a knoflíků s vylaserovaným logem Husqvarna.
Kolekce pro Husqvarnu sklízí úspěchy. Podle ohlasů, kterých se nám dostává, působí námi navržený textil jako prémiová retailová značka. Všechno se nám totiž podařilo sladit k dokonalosti a plné spokojenosti klienta. Naše spolupráce úspěšně pokračuje i nadále. Děkujeme za důvěru.
Naše práce zdaleka není jen o dodávkách originálního a promyšleného reklamního merche. Čas od času se vrhneme po hlavě také do zakázkového šití oděvů, když to klient potřebuje. Máme vlastní šicí dílnu, máme produkční, švadleny i designéry, máme vytříbený cit pro detail, známe materiály i postupy, ale hlavně máme cenné zkušenosti s šitím na míru.
V životě každé firmy se občas naskytne událost, která vyžaduje profesionální a sjednocenou prezentaci. Nejčastěji se jedná o veletrhy a konference. Osobní setkání s odborným publikem je pro firmy pořád lákavé a tak pravidelně vysílají své lidi do světel výstavních hal a konferenčních sálů. Na této delegaci si dávají do puntíku záležet.
Od veletržní prezentace chcete jednu věc: zanechat co nejlepší dojem. Máte totiž jen jednu jedinou šanci zapůsobit, takže všechno musí být perfektní. Ať už stánek, nebo oblečení a dárkové předměty. Ideálně by mělo všechno ladit, reflektovat firemní barvy a brand jako celek.
Společnost Precheza se na nás obrátila s poptávkou po business oblečení pro zástupce firmy na německém veletrhu. Naštěstí jsme vše začali řešit se slušným předstihem. Měli jsme tak téměř tři měsíce k tomu, abychom vše vyladili k dokonalosti a plné spokojenosti zákazníka. Dostatek času na přípravu je vždy klíčem k úspěchu. Základem poptávky byly pouzdrové šaty pro dámy, které však měly vkusně doplňovat elegantní kravaty pro pány.
Zakázkové šití je výzva, kterou rozhodně neumí nabídnout každý dodavatel merche. Průchod zakázky je složitý proces a zvládnou ho jen ti opravdu znalí. Čím vším jsme si tedy během tří měsíců prošli?
Společnost Precheza potřebuje reprezentativní oděv pro zaměstnance na zahraniční veletrh. Primárně jde o dámské šaty, od kterých se budou odvíjet také doplňky pro pány, v našem případě kravaty. Představili jsme jim několik vzorků pouzdrových šatů vhodných k této příležitosti. Nakonec zvítězil náš stávající střih, který byl ideální i pro následně zvolený materiál.
Poté, co jsme se dohodli na střihu šatů, jsme zákazníkovi nabídli různé druhy materiálů. Protože jsou zaměstnanci na veletrhu v byznys oblečení často celý den, musí být v první řadě pohodlné. V ideálním případě také nemačkavé, aby i v sedm hodin večer vypadalo dobře. Předložili jsme tedy materiály s obsahem elastanu. Pro klienta bylo také nutné dodržet korporátní barevnost – Royal Blue. Zvítězil skladový materiál z EU — satén s příměsí polyesteru a elastanu. Satén je díky svému výraznému lesku velmi trendy a pro společenské oděvy je materiálem číslo jedna. Na základě vzorků si klient odsouhlasil materiál i barvu.
Vzorník barev a materiálů je jedna věc, nicméně vidět šaty naživo je nezbytné. Proto se šije první zkušební vzorek. Jedna z dam se sama přeměřila, my jsme na základě jejích mír upravili střih a už z finálního materiálu ušili první vzorek šatů i kravaty.
První vzorek se líbil. Mohli jsme se do toho obout naplno. Přijely ostatní dámy, ty jsme přeměřili. Každá žena si řekla, jakou preferuje délku šatů. Podle mír jsme vše ušili. Celkem to bylo deset kusů šatů (pro každou dámu dvoje) a dvacet kravat. V momentě, kdy jsme měli ušito, si je dámy přijely opět vyzkoušet, už s vhodnými botami a spodním prádlem, protože i to významným způsobem ovlivňuje, jak budou šaty sedět. Na těchto vzorcích se zanesly drobné úpravy, aby vše dokonale padlo a mohli jsme přistoupit k samotné finální produkci.
Všechno jsme ušili u nás ve vsetínské dílně. Otestovali jsme srážlivost a krčivost, vyzkoušeli jsme, jak šaty obstojí během praní. Obstály na jedničku.
Zákazník, ale hlavně nositelé, byli s výsledkem nadmíru spokojení. Pouzdrové šaty s podšívkou obrandované tkanou etiketou i kravaty dokonale rozzářily decentní světlý design celého veletržního stánku Prechezy, kdy královská modř textilu byla jediným graficky výrazným prvkem celé prezentace.
Potřebujete také zazářit na veletrhu? Umíme šít i velmi elegantní merch.
Valencio Holčák je tréninková stáj ve Velkých Karlovicích s mnohaletou tradicí a řadou významných úspěchů.
Profesionální dostihovou stáj založil František Holčák již v roce 1985 a nyní ji vede jeho syn, Radek Holčák. Jméno Holčák je v tuzemské historii dostihů výrazným pojmem. Stáj Valencio Holčák se pyšní českými i mezinárodními úspěchy.
Ellipse s Radkem Holčákem spolupracuje v oblasti firemního textilu a merchandisingu. Textil je používán pro každodenní zátěžovou činnost, fyzickou práci ve stáji i venku, ve valašských podnebných podmínkách.
Pan Holčák byl ve svých přáních na design, barvy i funkci oděvů zcela konkrétní. Oblečení musí plnit svůj účel, být praktické na nošení i údržbu, prodyšné pro fyzickou práci a jezdectví a v neposlední řadě nese a komunikuje loga stáje a sponzorů. Byla zvolena korporátní barevná škála, tedy rudá červená a královská modrá. Jsou to nejen barvy vycházející z logotypu, ale také oblíbené barvy majitele stáje plnohodnotně reprezentující tuto královskou sportovní disciplínu.
Klient vybral typy produktů, počty a stanovil budget. Podmínky tentokrát splnil prémiový skladový textil, který jsme vzájemně vizuálně propojili pomocí doplňků a aplikací v jednotnou kolekci.
Děkujeme Valencio Holčák za skvělou spolupráci a pozvání strávit s týmem krásný tréninkový den!