Často od Vás v poslední době slýcháme, že Vám ve firmě chybí člověk, který by řešil textilní zakázky.
Před dobou covidovou byly síly rozloženy tak, aby pracovníci vše stíhali, včetně rozvoje. Pak ale nastalo ztenčování stavu zaměstnanců a v mnoha firmách marketingová a nákupní oddělení značně prořídla. Není tedy divu, že každý nový projekt už může být nad Vaše síly.
Ale co s tím, když poptávka reálně existuje? Je potřeba obnovit zaměstnanecké uniformy, nebo nakoupit trika pro firemní sportovní tým….
Jdeme Vám naproti a uvádíme službu s názvem Asistentka Janička.
Asistentka pracuje pro Vás. Sdělíte jí svoji představu a ona chystá návrhy, nabídky, prezentace, vzorky. Vy schvalujete.
V praxi to znamená, že běžná zakázka Vám nezabere ani dvě hodiny času:
• Poptávka – 30 minut času v online callu – sdělíte nám svoji představu (typ produktu / počty kusů / požadavky na design / budget).
• Schválení orientační cenové nabídky, timingu – 15 minut.
• Schválení grafiky – 10 minut.
• Schválení vzorku – 20 minut.
• Schválení objednávky – 5 minut.
• Převzetí hotového zboží klientem – 10 minut.
Celkem 90 minut.
Našim klientům poskytujeme nadstandardní servis.
Zkuste poptat asistentku Janičku!