I známé značky se silným marketingovým zázemím v zahraničí někdy potřebují pomoct s merchandisingem na lokálním trhu. To byl případ společnosti Husqvarna Construction, která profesionálům v oboru stavebnictví poskytuje všechny typy stavebních výrobků, strojů a diamantových nástrojů. Zástupci české pobočky si nás vyhlédli sami, zaujal je totiž způsob, jakým děláme merch. Rozhodli se, že si reklamní textil budou řešit po vlastní ose, že nevyužijí nabídky švédské matky.
Vývoj celé kolekce
Klient přišel s poměrně konkrétní představou oděvního merchandisingu a doplňků pro muže. Vložil do nás plnou důvěru, že se postaráme o vývoj a výrobu ucelé kolekce pánského pracovně-volnočasového oblečení pro obchodní zástupce značky Husqvarna Construction. Společně jsme procházeli komplexním procesem tvorby designu, vývoje setu, vzorkování a výroby.
Zaměřeno na kvalitu
Pánské work-casual kolekce mívají pár věcí společných. Muži obecně preferují jednoduchý čistý design v tmavších barvách, kladou důraz na kvalitu a funkčnost.
Merch Husqvarna měl splnit tyto požadavky
– prvotřídní kvalita,
– minimalistický design,
– praktické a pohodlné střihy a materiály,
– korporátní barevnost (černá a oranžová),
– náklad v řádu desítek až stovky kusů.
Poptávku klient zadal jasně, kreativitu nechal na nás. S plným respektem k zadání se nám podařilo designově zakomponovat korporátní oranžovou do celé koncepce jinak tmavého oblečení.
Pestrá produkce
Požadované počty kusů nás nasměrovaly k různým typům výroby, které jsme museli nakombinovat tak, aby byl konečný výsledek perfektní.
K tvorbě celé kolekce jsme využili osvědčený produkční mix:
– lokální výrobu v České republice,
– evropské skladové položky, které jdou výborně dobrandovat,
– zahraniční výrobu v případě kšiltovky.
Evropské skladovky máme praxí vyzkoušené a odebíráme je od prověřených výrobců. Vybrali jsme top značky, které vynikají vysokou kvalitou. Takto jsme zajistili prvotřídní materiály a odzkoušené střihy, jež jsou v oblasti stavebnictví obzvlášť důležité. Skladové produkty nejsou žádné nudné ležáky. Umíme do nich vdechnout klientův brand. Textil opatříme stylovými doplňky, neotřelými etiketami, konečný výsledek tak vypadá jako „made to measure“.
Důmyslná hra s detaily
Abychom tyto rozdílné produkce sladili v jeden logický celek, využili jsme možnosti výroby jednotících textilních doplňků, které prostupují celou kolekcí v kontrastní oranžové barvě. Tyto na první pohled nenápadné detaily mají obrovskou schopnost pozvednout jednoduchý merchandising na vyšší úroveň. Celou oděvní kolekci, která je převážně v praktické černé korporátní barvě, doplňují provedením minimalistické a barevně výrazné doplňky v podobě etiket, taháčků, tkanic a knoflíků s vylaserovaným logem Husqvarna.
Oděvní merchandising pro parádu
Kolekce pro Husqvarnu sklízí úspěchy. Podle ohlasů, kterých se nám dostává, působí námi navržený textil jako prémiová retailová značka. Všechno se nám totiž podařilo sladit k dokonalosti a plné spokojenosti klienta. Naše spolupráce úspěšně pokračuje i nadále. Děkujeme za důvěru.